Na tej stronie:

Tematy
Zwroty i reklamacje

Najwyższą jakość produktu stawiamy na równi z zadowalającym klienta serwisem. Dlatego oferujemy szybki i przejrzysty proces realizacji zwrotów i reklamacji.

W przypadku reklamacji i zwrotu znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie.

Ważne informacje:

  • Zwroty należy najpierw zgłosić mailowo na adres: reklamacje@wago.com
  • Odsyłając towar, powołaj się na dokonane ustalenia i numer dokumentu zwrotu.
  • Jeśli odesłany towar spełnia wskazane warunki, zostanie wystawiana faktura korygująca.

Zwroty i reklamacje

Jesteśmy do Twojej dyspozycji również po finalizacji zakupu

Jeżeli chcą Państwo zwrócić zamówiony towar, nasza firma przyjmie go przy uwzględnieniu warunków zwrotu i po wcześniejszym zgłoszeniu.

Warunki zwrotów:

  • Zwrot towaru musi zostać zgłoszony na adres: reklamacje@wago.com
  • Przyjmowane są wyłącznie artykuły zakupione bezpośrednio w WAGO, w oryginalnym, pełnym, nieuszkodzonym i nieotwartym opakowaniu, bez naklejek i oznaczeń wewnętrznych klienta oraz towary nie starsze niż 12 miesięcy, licząc od daty zakupu.
  • Artykuły muszą zostać odesłane w stanie nienaruszonym, nadającym się do ponownej sprzedaży.
  • Artykuły wykonane na indywidualnie zamówienie (np. z indywidualnymi etykietami lub wykonania specjalne na życzenie klienta) oraz zrealizowane na potrzeby konkretnego projektu, opakowania wewnętrzne, pakiety promocyjne, jak również konfekcjonowane przewody WINSTA® i zmontowane listwy zaciskowe nie podlegają zwrotowi.
  • Artykuły niezgodne z RoHS nie będą przyjmowane.
  • W celu dokonania zwrotu należy koniecznie podać powód zwrotu.
  • Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu towaru wystawiamy fakturę korygującą, z potrąceniem opłaty za realizację zwrotu w wysokości 10% wartości zwracanego towaru.
  • Zwroty towarów podlegają naszej indywidualnej ocenie i jeżeli nie będą spełnione powyższe warunki, zastrzegamy sobie prawo odesłania towaru na koszt nadawcy.

Do pobrania:

Odstąpienie od umowy dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Realizacja zwrotu:

  • W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie informacji na adres: reklamacje@wago.com 

  • UWAGA: Zwroty towarów bez uprzedniego zgłoszenia zostaną odesłane do nadawcy na jego koszt. 

Reklamacje

Szybka pomoc przy składaniu reklamacji

Niestety również w WAGO zdarzają się błędy, które mogą być powodem złożenia reklamacji.

W każdym przypadku skontaktuj się z nami mailowo: reklamacje@wago.com. Nasi pracownicy pomogą Ci znaleźć rozwiązanie. Obiecujemy!

Twoja reklamacja w WAGO:

  • Wyślij wiadomość na adres: reklamacje@wago.com  i opisz dokładnie powód reklamacji. 

  • Jeśli możesz, załącz zdjęcia reklamowanego towaru. 

  • Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą w celu wyjaśnienia sprawy.