| Serwis | Serwis

Doradztwo i wsparcie techniczne

Doradztwo i wsparcie techniczne

Najwyższej jakości wyroby to połowa sukcesu naszej firmy. Druga połowa to osobiste doradztwo i profesjonalne wsparcie. Obydwa te czynniki sprawdzają się od wielu lat w praktyce.

Zaufanie i bezpośredni kontakt z klientem to w WAGO kwestie priorytetowe. Solidny fundament tworzą nasze wyroby z obszarów AUTOMATION i ELECTRICAL INTERCONNECTIONS, bez których nie byłaby możliwa tak ścisła współpraca z klientem. Aby zawsze funkcjonowała bez zarzutu, stawiamy na przejrzystą i otwartą komunikację. Na wszelkich imprezach, targach, za pośrednictwem newslettera lub biuletynu informujemy o wszystkim, co się dzieje w WAGO.

Pracownicy służb handlowych WAGO służą klientom osobistą poradą i szerokim wachlarzem usług posprzedażowych. Poza tym do Państwa dyspozycji są nasi inżynierowie, technicy oraz specjaliści, którzy chętnie odpowiedzą na każde pytanie. W tym celu oprócz infolinii przygotowaliśmy dla Państwa usługę "Konsultacja na żądanie", dzięki której w wybranym przez Państwa terminie odpowiedni pracownik fachowy oddzwoni z odpowiedzią na zadane pytanie.

Materiały do pobrania

WAGO udostępnia szereg materiałów do pobrania, pomocnych w codziennej pracy i przy doborze odpowiednich wyrobów i rozwiązań.

Infolinie

Mają Państwo pytania? Nasi specjaliści z różnych działów służą pomocą i fachową wiedzą.

WAGO Online Info System

Tu mogą Państwo uzyskać informacje o dostępności i cenach wyrobów WAGO oraz sprawdzić stan zamówienia.

Reklamacje i zwroty

Zasady składania reklamacji oraz zwrotu wadliwych, uszkodzonych, nieprawidłowo dostarczonych lub zamówionych towarów.

WAGO SOLUTION PROVIDER

Solution Provider: kompetentni partnerzy na miejscu, dzięki którym możliwe jest szybkie i bezproblemowe nawiązanie pierwszego kontaktu.

Targi i wydarzenia

WAGO rokrocznie prezentuje swoje wyroby na licznych imprezach targowych w kraju i na świecie, aby podtrzymać osobisty kontakt z klientami i przedstawić im najnowsze innowacyjne rozwiązania.

Newsletter

Aby regularnie dostarczać naszym klientom i partnerom informacje na temat tego, co dzieje się w firmie, przygotowaliśmy newsletter dotyczący naszych obszarów działania.

ProServe®

Oprogramowanie ProServe® to liczne korzyści: zapewniamy wsparcie przy pracy, od fazy projektowej, aż po montaż naszych wyrobów.

Szkolenia i warsztaty

Seminarium WAGO to wiedza bezpośrednio u źródła! Nasi referenci to sprawdzeni eksperci w swoich dziedzinach.

Wymagania i dyrektywy

Na tej stronie znajdą Państwo aprobaty, Dyrektywy Nowego Podejścia, dane materiałowe oraz informacje dotyczące naszych metod badawczych.

pl
Nie można dodać dokumentu do listy ulubionych.
Dodano do listy ulubionych
Dodano stronę do listy ulubionych
Dodano publikację do listy ulubionych
Dodano dokument do listy ulubionych
../navigation-complete.html